Prowadzący

Brandingiem zajmujemy się już ponad dziesięć lat i wciąż mamy jasne poczucie celu. Powiedzielibyśmy też, że nigdzie się stąd nie ruszamy, ale to nie całkiem prawda: dlatego że nieustannie się rozwijamy. Między innymi to sprawia, że pracując z nami, rzeczywiście rozwijają się nasi klienci i ich marki — a mając duże doświadczenie, wiemy na czym się skupić, żeby szybko rozpoznawać zagrożenia, szanse i potencjał.

blurbstudio.com

https://www.instagram.com/blurb.studio/

Michał Pac: Niemalże 10 lat w branży projektowej (agencje, startupy, freelance). Do Blürbstudio dołączyłem w styczniu 2021 głównie dlatego, że znam ludzi i że projektuję (lub odwrotnie). Przeszedłem etap prezentacji portfolio nie posiadając portfolio. Jestem absolwentem wzornictwa krakowskiej ASP, na studiach projektowałem buty i nie uważałem na zajęciach z historii sztuki (czego teraz żałuję). W Blürbstudio zajmuję się brandingiem, UI/UX, animacją, dyrekcją artystyczną,... Jeśli robisz research to prawdopodobnie już mam na Pintereście tablicę z rzeczami, których szukasz.

Miłosz Burczyk: W Blürb działam od ponad trzech lat. Dostałem się tu, bo raz poszedłem z Arturem Mierzwą na piwo. Zaczynałem jako PM, aktualnie jestem konsultantem dla obecnych i nowych klientów. Poza sferą operacyjną studia, zajmuję się rozwijaniem nowych inicjatyw oraz uczestniczę w budowaniu strategii marek. Pracę w branży zaczynałem od małej krakowskiej drukarni cyfrowej, potem przez rok byłem częścią marki Papierniczeni. Kiedyś chciałem być tłumaczem, ale studia mnie z tego wyleczyły.

Poznaj także: