Dzieje się

Social media jako narzędzie autopromocji w Internecie

Social media jako narzędzie autopromocji w Internecie

21.04.2012
Liczba miejsc: 30

Ze względu na małą ilość zgłoszeń, szkolenie zostaje odwołane i odbędzie się w innym terminie.

 

Celem szkolenia jest zaprezentowanie sposobów wykorzystania narzędzi oferowanych przez media społecznościowe dla celów promocji twórczości artystycznej.


Czas trwania: 11:00 - 14:00

Wymagania

Studenci Architektury Wnętrz  4 i 5 roku (1 i 2 roku studiów II stopnia) Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie


Dodatkowe informacje

Prowadzący - Michał Pałasz Doktorant w Instytucie Kultury UJ. Specjalista ds. social media marketingu. Pracuje dla Teatru Łaźnia Nowa. Na facebooku prowadzi Muzeum Erotyzmu.


Zobacz inne szkolenia

Social media dla artystów, czyli jak promować swoją sztukę w Internecie
09.03.2012

Social media dla artystów, czyli jak promować swoją sztukę w Internecie

ZRÓB TO SAM!  SKUTECZNY ARTYSTA czyli jak współpracować z galeriami
26.04.2012

ZRÓB TO SAM! SKUTECZNY ARTYSTA czyli jak współpracować z galeriami

wróć do listy