Zakres obowiązków
- współtworzenie i realizacja kampanii promocyjnych;
- koordynowanie prac zleconych agencjom reklamowym/ grafikom/ fotografom/ firmom outdoorowym/drukarniom oraz innym podwykonawcom;
- koordynowanie procesu przygotowania oprawy wizualnej wydarzenia od briefa, przez materiały promocyjne drukowane i wyświetlane, kampanie promocyjne po branding miejsc festiwalowych;
- projektowanie i/lub zlecanie realizacji materiałów promocyjnych/brandingowych (m.in. elementów wystawienniczych, planowanie przestrzeni – stref promocyjnych, informacyjnych, sponsorskich);
- koordynowanie prawidłowej realizacji świadczeń sponsorskich, partnerskich i patronackich w ramach realizowanych wydarzeń;
- wykonywanie projektów graficznych i składu do druku zgodnie z istniejącą już kreacją graficzną opracowaną przez grafika/agencję reklamową (m.in. reklamy prasowe, zaproszenia, oferty, materiały do social media/www, wizualizacje stref/ świadczeń promocyjnych);
- projektowanie graficzne w odpowiedzi na bieżące potrzeby Biura (m.in. prezentacje, podsumowania, przeformatowywanie wdrożonych kreacji);
- przeprowadzanie negocjacji z kontrahentami i przygotowywanie formalności
Wymagania
- biegła znajomość obsługi programów Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign (mile widziana znajomość Adobe After Effects, Adobe Premier itp.);
- bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z DTP oraz branżą poligraficzną;
- bardzo dobra znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- dobra znajomości języka angielskiego;
- własna inicjatywa i kreatywność w podejściu do wykonywanych zadań;
- otwartość oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
- umiejętność pracy zespołowej oraz pod presją czasu;
- umiejętności zarządzania czasem i dobrej organizacji pracy;
Oferujemy
Staż w pełnym wymiarze godzin w okresie lipiec-wrzesien 2019
Dokumenty aplikacyjne
Cv+portfolio