Zakres obowiązków
- Przygotowywanie projektów na użytek mediów społecznościowych.
- Obróbka zdjęć oraz przygotowanie identyfikacji wizualnych i logotypów na potrzeby przetargów.
- Uczestnictwo w wewnętrznych spotkaniach przetargowych.
- Pomoc przy sesjach fotograficznych.
- Przygotowywanie animacji.
Wymagania
- Wykształcenie kierunkowe
- Znajomość programów graficznych
- Kreatywność
- Samodzielność
Udział w projekcie mogą wziąć studenci którzy studiują na 4 ostatnich semestrach studiów stacjonarnych I i II stopnia na kierunkach: edukacja artystyczna, wzornictwo /Wydział Form Przemysłowych/
oraz 4 ostatnich semestrach studiów jednolitych: malarstwo, scenografia / Wydział Malarstwa/, grafika /Wydział Grafiki/
Oferujemy
Pracę w cudownym biurze, z inspirującymi ludźmi, duże możliwości rozwoju, friendly atmosferę i ciekawe wyzwania.
Dokumenty aplikacyjne
- CV, portfolio