Zakres obowiązków
1. Regularne kontaktowanie się z klientami z istniejącej bazy danych w celu :
- rozpoznania potrzeb w zakresie oferowanych przez firmę rozwiązań technicznych
- dotarcia do decydenta
- rozpoznania, jakie osoby mają wpływ na decyzję poza decydentem (opiniodawca i użytkownik)
- rozpoznanie, czy prowadzone są jakieś projekty na oferowane przez naszą firmę produkty
- budowania i podtrzymywania pozytywnych relacji z klientami
- zbieranie informacji kontekstowych, które mogą mieć znaczenie
2. Raportowanie (szczegółowe) mailem.
3. Aktualizacja bazy danych
4. Wyszukiwanie nowych klientów z Internetu
5. Redagowanie tekstów ściśle związanych z wymaganiami klientów (znajomość angielskiego będzie atutem, choć nie jest wymagana)
6. Współpraca z asystentką dyrektora
Wymagania
Wymagamy doświadczenia :
- nie wymagamy doświadczenia a jedynie chęci nauczenia się i stosowania nowych umiejętności,
- doświadczenie w pracy w kontakcie z klientem bezpośredniej lub przez telefon w B&B będzie dodatkowym atutem
- preferujemy studentów ostatniego roku
- po odbyciu stażu możliwość nawiązania długofalowej współpracy.
Wymagamy umiejętności :
- zadawania pytań i słuchania
- szczegółowego notowania
- ustalania priorytetów
- szybkiego uczenia się
- biegłość w MS Word
Wymagane cechy :
- głos wzbudzający zaufanie i sympatię
- systematyczność
- konsekwencja w realizowaniu celów
- umiejętność szybkiego uczenia się
- dokładność i sumienność
- samodzielność
- rzetelność, uczciwość, lojalność
- pewność siebie, entuzjazm !
Oferujemy
- płatny staż trwający 2/3m-ce.
W przypadku uzyskania dobrych efektów pracy możliwość podpisania umowy/przedłużenia współpracy.
- atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + premia za rozpoznane projekty sprzedażowe
- elastyczny harmonogram pracy
- możesz wykonywać pracę zdalnie, z dowolnego miejsca, gdzie masz Internet oraz ciszę
- zapewniamy telefon, laptopa i przeszkolenie w zakresie oferowanych produktów oraz stosowanej metodyki
Dokumenty aplikacyjne
CV