Obsługa Klienta Obcojęzycznego (Esp/Ita/Ger/Fr/Hol)

18.03.2011

Obsługa Klienta Obcojęzycznego (Esp/Ita/Ger/Fr/Hol)

HaeR, Kraków,

Termin składania aplikacji: 22.02.2011 Termin ogłoszenia wyników: 22.02.2011

Zakres obowiązków

Obowiązki: - telefoniczna i mailowa obsługa klientów obcojęzycznych - kreatywne rozwiązywanie trudności klientów centrum - utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami centrum - zapewnianie najwyższej jakości wsparcia klientom firmy - rozwiązywanie problemów klientów i zgłaszanie ich odpowiednim zespołom - rezerwacja telefoniczna produktów z dziedziny turystyki w tym: - sprzedaż i serwis biletów lotniczych, hoteli, samochodów - dopasowanie usług do wymagań klienta - kontakt z liniami lotniczymi, hotelami i biurami podróży

Wymagania

Wymagania: - dobra znajomość języka niemieckiego, włoskiego, francuskiego, holenderskiego lub hiszpańskiego - komunikatywna znajomość języka angielskiego - wykształcenie wyższe lub studenci ostatniego roku - komunikatywność - nastawienie na klienta - mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta - chęć rozwoju w branży turystycznej

Oferujemy

Firma oferuje: - duże możliwości rozwoju wraz z intensywnie rosnącą strukturą nowego centrum, które będzie rosnąć w bardzo dużym tempie - atrakcyjne warunki zatrudnienia - pracę w międzynarodowym środowisku - możliwość rozwoju i awansu zawodowego - szkolenia z zakresu obsługi klienta - bardzo dobry pakiet socjalny - dodatkowe bonusy - rozwój osobisty w ramach centrum

Dokumenty aplikacyjne

CV

Centrum outsourcingowe poszukuje osób z bardzo dobrą znajomością języka niemieckiego, włoskiego, hiszpańskiego, francuskiego lub holenderskiego do pracy na stanowisku Specjalista ds. obsługi Klienta/branża turystyczna. Miejsce pracy: Kraków.


Numer telefonu: 512192403
Adres e-mail: magdalena@haer.pl