Zakres obowiązków
• wyszukiwanie, analizowanie i testowanie dostępnych na rynku rozwiązań IT / aplikacji wspierających działania marketingowe w obszarze monitorowania i analizy informacji, storytellingu oraz kreowania / wizualizacji treści
• kreowanie pomysłów i realizacja wizualizacji innowacyjnych kampanii w sieci z wykorzystaniem nowych mediów
• przegląd działań konkurencji i rynku w obszarze kampanii marketingowych / wizerunkowych
• bieżące wsparcie zespołu przy przygotowywaniu treści i materiałów marketingowych (statycznych i dynamicznych),
w szczególności do mediów społecznościowych
Wymagania
• student/-ka III-V roku lub absolwent/-ka ASP, preferowany kierunek Intermedia
• dyspozycyjność minimum 4 dni w tygodniu
• znajomość programów Microsoft Office i wybranych programów / aplikacji graficznych
• kreatywność i odwaga w proponowaniu niestandardowych rozwiązań
• b. dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy
• płatne praktyki
• elastyczne godziny pracy
• pracę zdalną
• realizację ciekawych projektów w zespole nastawionym na rozwój i wykorzystanie nowych technologii oraz niestandardowych pomysłów w działaniach marketingowych
• przyjazną atmosferę pracy
• atrakcyjny pakiet benefitów, m.in.: prywatna opieka medyczna oraz pakiet sportowy
Dokumenty aplikacyjne
rekrutacja@crido.pl