Helpdesk z j. niemieckim

21.08.2010

Helpdesk z j. niemieckim

Kelly Services Poland Sp.z.o.o., ul. Widok 8, 00-023 Warszawa,

Termin składania aplikacji: 26.07.2010 Termin ogłoszenia wyników: 26.07.2010

Zakres obowiązków

- Zapewnienie usługi wsparcia w rozwiązywaniu problemów napotykanych przez użytkowników IT / pracowników naszego klienta, - Badanie wszelkich problemów, oceny złożoności, koniecznych działań - Zapewnienie sprawnego i skutecznego wsparcia - Zalogowanie każdego wniosku o pomoc techniczną w systemie. Dokumentowanie informacji w kwestii rozwiązywania problemów i podjętych działań, - Udzielanie informacji zwrotnej na temat przyczyny i rozwiązania problemu użytkownika, - Wykonywanie zadań zgodnie z normami jakości, procedur i instrukcji pracy, - Raportowanie na temat postępów i problemów, udzielanie wskazówek do optymalizacji oferowanych usług i procesów,

Wymagania

Wymagania: - Znajomość systemów e-mail, Windows i aplikacji Windows (Word, Excel, PowerPoint, Windows NT/2K/XP), Internet Exlorer - doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane - Znajomość języka niemieckiego (oraz komunikatywnie angielskiego)

Oferujemy

Oferujemy: - miłą atmosferę pracy - możliwość poszerzenia doświadczenia zawodowego

Dokumenty aplikacyjne

Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: m.cieslak@kellyservices.pl z dopiskiem w tytule „Helpdesk niemiecki

Jesteśmy międzynarodową firmą rekrutacyjną, założoną w 1946 roku, zatrudniającą w 38 krajach świata.


Numer telefonu: 022-690-69-30
Adres e-mail: m.cieslak@kellyservices.pl