Zakres obowiązków
- Zapewnienie usługi wsparcia w rozwiązywaniu problemów napotykanych przez użytkowników IT / pracowników naszego klienta,
- Badanie wszelkich problemów, oceny złożoności, koniecznych działań
- Zapewnienie sprawnego i skutecznego wsparcia
- Zalogowanie każdego wniosku o pomoc techniczną w systemie. Dokumentowanie informacji w kwestii rozwiązywania problemów i podjętych działań,
- Udzielanie informacji zwrotnej na temat przyczyny i rozwiązania problemu użytkownika,
- Wykonywanie zadań zgodnie z normami jakości, procedur i instrukcji pracy,
- Raportowanie na temat postępów i problemów, udzielanie wskazówek do optymalizacji oferowanych usług i procesów,
Wymagania
Wymagania:
- Znajomość systemów e-mail, Windows i aplikacji Windows (Word, Excel, PowerPoint, Windows NT/2K/XP), Internet Exlorer
- doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane
- Znajomość języka niemieckiego (oraz komunikatywnie angielskiego)
Oferujemy
Oferujemy:
- miłą atmosferę pracy
- możliwość poszerzenia doświadczenia zawodowego
Dokumenty aplikacyjne
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV na adres e-mail: m.cieslak@kellyservices.pl z dopiskiem w tytule „Helpdesk niemiecki