Home Republic Poland Sp. z o.o., Adres: Galeria Kazimierz, ul. Podgórska 34, 31-536 Kraków,
Termin składania aplikacji: 31.03.2015Termin ogłoszenia wyników: 31.03.2015
Zakres obowiązków
Do podstawowych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
• Doradzanie klientom w stylizacji wnętrz
• Doradzanie klientom w wyborze mebli i akcesoriów
• Realizacja zamówień zakupowych
• Realizacja transakcji sprzedaży
• Wsparcie przy aranżacji ekspozycji sklepu
Wymagania
Od kandydatów oczekujemy:
• Kreatywności i poczucia estetyki
• Znajomości bieżących trendów dekoracji wnętrz
• Wykształcenia kierunkowego
• Płynnej znajomości języka angielskiego
• Doświadczenia w obsłudze systemów sprzedaży
• Dobrej znajomości pakietu MS Office
Oferujemy
• Ciekawą pracę w kreatywnym zespole
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Stały kontakt z klientami
• Dynamiczne możliwości rozwoju zawodowego
• Możliwość współpracy z zagranicznymi dostawcami
• Świetną atmosferę pracy
• Elastyczny czas pracy
Dokumenty aplikacyjne
CV prosimy wysłać na adres info@homerepublic.pl
Firma Home Republic jest nowym salonem mebli i wyposażenia wnętrz. Naszym celem jest zapewnienie szerokiego asortymentu stylowych produktów i wysokiego poziomu obsługi klienta.
Odwiedzona przez Ciebie strona internetowa korzysta z plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.