Zakres obowiązków
Telefoniczna obsługa Klienta,budowanie oraz utrzymywanie profesjonalnych relacji z Klientem
Wymagania
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
Dobra dykcja oraz miły ton głosu,
Otwartość oraz zaangażowanie,
Min.średnie wykształcenie,
Umiejętność obsługi komputera
Oferujemy
Elastyczny czas pracy-możliwość wyboru dni i godzin pracy(przy zachowaniu jedynie min.120 godzin w miesiącu)
Atrakcyjne wynagrodzenie 12,00 brutto za godzinę oraz wysokie premie za prowizję ( od 12 do 24 netto za jedną aktywację)
Profesjonalne wdrożenie do pracy:szkolenia produktowe i sprzedażowe
Przyjazne miejsce pracy,niesamowitą atmosferę oraz zgrany zespół
Pracę w najbardziej prestiżowym Call center w całym Krakowie
Dokumenty aplikacyjne
CV
a.jaskowska@interkadra.pl lub i .fyda@interkadra.pl