Telefoniczna obsługa Klienta,budowanie oraz utrzymywanie profesjonalnych relacji z Klientem

07.11.2014

Telefoniczna obsługa Klienta,budowanie oraz utrzymywanie profesjonalnych relacji z Klientem

Interkadra, Kraków 30-556 ul.Wodna 2B ,

Termin składania aplikacji: 31.12.2014 Termin ogłoszenia wyników: 31.12.2014

Zakres obowiązków

Telefoniczna obsługa Klienta,budowanie oraz utrzymywanie profesjonalnych relacji z Klientem

Wymagania

Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, Dobra dykcja oraz miły ton głosu, Otwartość oraz zaangażowanie, Min.średnie wykształcenie, Umiejętność obsługi komputera

Oferujemy

Elastyczny czas pracy-możliwość wyboru dni i godzin pracy(przy zachowaniu jedynie min.120 godzin w miesiącu) Atrakcyjne wynagrodzenie 12,00 brutto za godzinę oraz wysokie premie za prowizję ( od 12 do 24 netto za jedną aktywację) Profesjonalne wdrożenie do pracy:szkolenia produktowe i sprzedażowe Przyjazne miejsce pracy,niesamowitą atmosferę oraz zgrany zespół Pracę w najbardziej prestiżowym Call center w całym Krakowie

Dokumenty aplikacyjne

CV a.jaskowska@interkadra.pl lub i .fyda@interkadra.pl

Firma jest jednym z liderów w branży obsługi Klienta w Krakowie w związku z dynamicznym rozwojem oraz nowymi projektami APT Interkadra poszukuje osób na stanowisko Konsultant Obsługi Infolinii


Numer telefonu: 666 826 228 lub 503 102 578
Adres e-mail: a.jaskowska@interkadra.pl lub i .fyda@interkadra.pl