Zakres obowiązków
Aktualnie dla naszego zagranicznego Klienta z branży informatycznej - poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Konsultant obsługi klienta z j. niemieckim lub j.francuskim
Nr ref.: TSA/B/10/2014
Miejsce pracy: Sofia, Bułgaria
Opis stanowiska:
Wsparcie techniczne, analiza i rozwiązywanie spraw klientów, prowadzenie rejestru zamówień.
Obowiązki :
• Profesjonalna obsługa telefoniczna klientów
• Rozwiązywanie problemów natury technicznej dla poszczególnych typów produktów
• Administracja prowadzonych spraw w systemie komputerowym
• Utrzymywanie kontaktu ze stałymi klientami
• Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Wymagania
Wymagania:
• Bardzo dobra znajomość co najmniej jednego języka obcego – j. francuski lub j. niemiecki
• Dobra znajomość j. angielskiego
• Znajomość pakietu MS Office
• Wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne
• Umiejętność analitycznego rozwiązywania problemów
• Chęć wyjazdu za granicę na dłuższy okres czasu
• Mile widziane doświadczenie w pracy przy obsłudze klienta (call center)
Oferujemy
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Legalne zatrudnienie w oparciu o umowę o prace zgodną z przepisami bułgarskiego Kodeksu Pracy
• Kontrakt na 6 miesięcy z możliwością otrzymania umowy na czas nieokreślony
• Płatny miesiąc szkolenia wdrażającego
• Atrakcyjny pakiet relokacyjny (darmowe zakwaterowanie przez pierwszy miesiąc pracy, darmowy przelot w jedną stronę do Bułgarii, bony na posiłki oraz dodatkowe ubezpieczenie zdrowotne)
• Możliwość doskonalenia zawodowego w międzynarodowym środowisku
Dokumenty aplikacyjne
CV prosimy przesłać na adres air.krakow@adecco.com