Zakres obowiązków
TWOJE OBOWIĄZKI to udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne klientów; profesjonalne doradztwo i wsparcie klienta w branży telekomunikacyjnej, oferowanie produktów i usług, obsługa komputerowej bazy danych klientów
Wymagania
OD CIEBIE OCZEKUJEMY bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie, umiejętności obsługi komputera oraz baz danych, łatwości w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych, mile widziane doświadczenie w obsłudze klientów
Oferujemy
NASZYM PRACOWNIKOM OFERUJEMY niemiecką umowę o pracę, która zapewnia Państwu takie przywileje jak równouprawnienie w dostępie do opieki społecznej, rozbudowany system świadczeń refundowanych przez niemiecka kasę chorych, stabilne i atrakcyjne warunki wynagrodzenia (8,50 euro za rbg) na podstawie układu zbiorowego, rozbudowany pakiet dodatków do wynagrodzenia, elastyczny czas pracy poprzez konto czasu pracy, pakiet szkoleń przygotowujących Cię do profesjonalnej obsługi klienta
Dokumenty aplikacyjne
CV