Zakres obowiązków
• Współudział w opracowaniu strategii zakupowej dla różnych kategorii asortymentu: odzież oraz obuwie
• Opracowanie kryteriów wyboru i oceny dostawców, w tym partnerów azjatyckich
• Poszukiwanie i dokonywanie selekcji dostawców
• Negocjacje umów handlowych z dostawcami
• Zawieranie umów zgodnie z polityką zaciągania zobowiązań
• Utrzymywanie relacji z obecnymi dostawcami
• Pozyskiwanie i wdrażanie nowych produktów
• Odpowiedzialność za optymalizację kosztów zakupów
• Prowadzenie procesu poszukiwania i wyboru gotowych modeli z oferty producentów oraz pozyskiwanie od nich bazy materiałów i dodatków do projektowania na każdy sezon
• Zlecanie i koordynacja przygotowań prototypów produktów zgodnie z projektami
• Zatwierdzanie wzorów do produkcji zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi i projektem,
• Odpowiedzialność za jakość produktów: materiał, wykończenia, konstrukcja,
• Odpowiedzialność za całkowity koszt zakupu i jego prawidłowość w cennikach,
Wymagania
• Wykształcenia wyższego
• Doświadczenia w pracy na stanowisku Kupca w firmie odzieżowej,
• Doświadczenie w kontaktach z partnerami z Dalekiego Wschodu
• Bardzo dobrej znajomości j. angielskiego
• Bardzo dobrej umiejętności obsługi komputera w zakresie MS Office
• Wysokiego poziomu zdolności analitycznych
• Wysokich umiejętności negocjacyjnych
• Umiejętności budowania relacji i wywierania wpływu
• Wysokiej świadomości biznesowej
• Zorientowania na realizację celów
• Samodzielności
Oferujemy
Oferujemy:
• Ciekawą, pełną wyzwań pracę
• Dostęp do nowoczesnych rozwiązań i profesjonalne, dynamiczne środowisko pracy
• Otwartość na Twoje pomysły i możliwość wdrażania własnych rozwiązań
• Konkurencyjne wynagrodzenie
Dokumenty aplikacyjne
Prosimy o wysyłanie aplikacji z numerem referencyjnym stanowiska na adres: Marketing Investment Group Sp. z o.o. 30-703 Kraków, ul. Jana Dekerta 18, lub e-mailem: praca@miggroup.com
Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do celów niezbędnych do procesu rekrutacji (Ustawa o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997 r. Dz. U. 133, poz. 883)”.