Zakres obowiązków
• udział w definiowaniu i realizacji strategii wizualnej marek oraz koncepcji kampanii reklamowych
• opracowywanie brandbook’ów w ramach zdefiniowanej strategii
• współpracę z agencjami reklamowymi i produkcyjnymi w zakresie realizacji sesji i filmów promocyjnych
• projektowanie materiałów reklamowych - ulotek, plakatów, banerów
• kreację layoutów reklamowych – prasowych, internetowych i wielkopowierzchniowych
• tworzenie katalogów wizerunkowo-produktowych
• wsparcie przy realizacji zdjęć produktów i zestawów
• kontakt z drukarniami i przygotowywanie projektów graficznych do druku
• formatowanie i dostosowywanie projektów na potrzeby różnych zastosowań i wymogów technicznych (różne formaty reklam, billboardów, kuponów, ulotek, ekspozytorów, etc.)
• aktywne poszukiwanie inspiracji i trendów odpowiadających potrzebom poszczególnych marek oraz projektów
• archiwizację projektów.
Wymagania
Od kandydatów oczekujemy:
• aktywnego zainteresowania modą i sztuką
• kierunkowego wykształcenia wyższego zdobytego na Akademii Sztuk Pięknych
• doświadczenia w pracy w dziale marketingu, projektowania lub agencji reklamowej
• biegłego posługiwania się pakietem Adobe (Photoshop, Ilustrator, InDesign, Flash)
• znajomości procesów przygotowania do druku (DTP)
• doświadczenia zawodowego popartego portfolio
• kreatywności i inicjatywy
• podstawowej znajomości MS Office.
Oferujemy
Oferujemy:
• możliwość realnego wpływu na rozwój marek z portfolio OTCF
• udział w ciekawych projektach i eventach
• przyjazną atmosferę pracy
• możliwość rozwoju zawodowego
• dofinansowany pakiet Multisport
Dokumenty aplikacyjne
CV oraz portfolio
p.golek@otcf.pl