Zakres obowiązków
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
•udział w definiowaniu i realizacji strategii wizualnej marek oraz koncepcji kampanii reklamowych
•opracowywanie brandbook’ów w ramach zdefiniowanej strategii
•współpracę z agencjami reklamowymi i produkcyjnymi w zakresie realizacji sesji i filmów promocyjnych
•projektowanie materiałów reklamowych - ulotek, plakatów, banerów
•kreację layoutów reklamowych – prasowych, internetowych i wielkopowierzchniowych
•tworzenie katalogów wizerunkowo-produktowych
•wsparcie przy realizacji zdjęć produktów i zestawów
•kontakt z drukarniami i przygotowywanie projektów graficznych do druku
•formatowanie i dostosowywanie projektów na potrzeby różnych zastosowań i wymogów technicznych (różne formaty reklam, billboardów, kuponów, ulotek, ekspozytorów, etc.)
•aktywne poszukiwanie inspiracji i trendów odpowiadających potrzebom poszczególnych marek oraz projektów
•archiwizację projektów.
Wymagania
Od kandydatów oczekujemy:
•aktywnego zainteresowania modą i sztuką
•kierunkowego wykształcenia wyższego zdobytego na Akademii Sztuk Pięknych
•doświadczenia w pracy w dziale marketingu, projektowania lub agencji reklamowej
•biegłego posługiwania się pakietem Adobe (Photoshop, Ilustrator, InDesign, Flash)
•znajomości procesów przygotowania do druku (DTP)
•doświadczenia zawodowego popartego portfolio
•kreatywności i inicjatywy
•podstawowej znajomości MS Office.
Oferujemy
•możliwość realnego wpływu na rozwój marek z portfolio OTCF
•udział w ciekawych projektach i eventach
•przyjazną atmosferę pracy
•możliwość rozwoju zawodowego
•dofinansowany pakiet Multisport.
Dokumenty aplikacyjne
cv, portfolio projektów
rekrutacja@otcf.pl