Konsultant Telefoniczny ds. Obsługi Klienta

07.10.2013

Konsultant Telefoniczny ds. Obsługi Klienta

Teleinvention Sp. z o.o., ul. Skarżyńskiego 14 31-866 Kraków,

Termin składania aplikacji: 31.10.2013 Termin ogłoszenia wyników: 31.10.2013

Zakres obowiązków

•telefoniczna sprzedaż usług i produktów •realizacja założonych planów sprzedażowych •przestrzeganie procedur telefonicznej obsługi klienta •budowanie pozytywnych relacji z potencjalnymi Klientami

Wymagania

•doświadczenie w sprzedaży- mile widziane •wysokie zdolności interpersonalne •umiejętności negocjacyjne •silna motywacja i dynamizm w działaniu •praca zmianowa w godzinach 8.00 -21.00

Oferujemy

•motywacyjny system wynagrodzeń: stała podstawa + premie uzależnione od wyników sprzedażowych •konkursy sprzedażowe z nagrodami •pakiet szkoleń z zakresu obsługi klienta •ciekawą i odpowiedzialną pracę •praca w młodym zespole

Dokumenty aplikacyjne

CV W aplikacji zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)"

Teleinvention Sp. z o.o. to firma z polskim kapitałem dostarczająca na rynku nowoczesne rozwiązania Call i Contact Center. Za nasza firmą stoi doświadczenie i potencjał technologiczny spółki giełdowej Unima 2000 S.A., która jest większościowym udziałowcem Teleinvention. W związku z rozwojem projektu poszukujemy osób na stanowisko :


Numer telefonu: 12 2980773
Adres e-mail: praca@teleinvention.pl