Zakres obowiązków
• Telefoniczna sprzedaż produktów firmy przy wykorzystaniu istniejącej bazy Klientów
• Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami
• Dbanie o dobry wizerunek firmy
Wymagania
• Podstawowa znajomość obsługi komputera
• Dobra dykcja, łatwość formułowa wypowiedzi
• Zaangażowanie, wytrwałość, sumienność, nastawienie na osiąganie wysokich wyników
Oferujemy
• Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 9-15 i niektóre soboty
• Szkolenia z zakresu obsługi Klienta
• Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze Klienta w międzynarodowej firmie
• Możliwość dalszego rozwoju zawodowego
• Pracę w młodym zespole
• Udział w konkursach z atrakcyjnymi nagrodami (np. wyjazdy zagraniczne)
• Atrakcyjne wynagrodzenie (stała podstawa + prowizja od sprzedaży)
Dokumenty aplikacyjne
CV
Prosimy o dołączenie do dokumentów aplikacyjnych poniższej klauzuli. Jednocześnie informujemy,że dokumenty, które nie zawierają klauzuli nie będą przez nas rozpatrywane.
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. 2002, nr 101, poz. 926, ze zmianami).”