Zakres obowiązków
- pozyskiwanie nowych klientów dla usług oferowanych przez firmę, w szczególności poprzez działania telemarketingowe, mailing, prezentacje zdalne i prezentacje bezpośrednie u klientów;
- realizacja procesu sprzedaży;
- współpraca przed i posprzedażowa z klientami;
- współpraca przy tworzeniu kampanii marketingowych;
- wsparcie w testach w trakcie prac nad stworzeniem kolejnych funkcjonalności e-usługi.
Wymagania
- wykształcenie wyższe;
- wiedza związana ze sprzedażą i marketingiem w internecie;
- umiejętność prowadzenia prezentacji, szkoleń;
- samodzielność, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista;
- umiejętność obsługi komputera i dobra znajomość pakietu MS Office;
- mile widziana znajomość środowiska artystycznego;
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- udział w innowacyjnym projekcie internetowym;
- pracę w młodym, dynamicznym zespole;
- bardzo dobrą atmosferę pracy;
- pracę na ¼ etatu do od lipca do grudnia 2013, na pół etatu od stycznia do marca 2014 i na pełny etat od kwietnia 2014;
- możliwości rozwoju;
- interesujące i rozwijające szkolenia produktowe i sprzedażowe;
- wynagrodzenie złożone z części stałej oraz składowej zależnej od wyników.
Dokumenty aplikacyjne
Curriculum vitae