Zakres obowiązków
- Nadzorowanie procesu realizacji projektu od strony technologicznej i organizacyjnej;
- Integracja działań projektowych wewnątrz firmy, współpraca z dostawcami i administracją;
- Zarządzanie harmonogramem i budżetem projektu;
- Tworzenie dokumentacji projektu i prawidłowe prowadzenie projektu od strony organizacyjnej; dopełnianie obowiązków względem instytucji pośredniczącej;
- Wsparcie w pozyskiwaniu klientów dla produktów projektu;
- Współtworzenie kampanii marketingowej oraz współpraca z agencją PR przy realizacji całości kampanii marketingowych;
- Branie udziału w testach w trakcie prac nad stworzeniem ostatecznej wersji wszystkich funkcjonalności e-usługi;
- Prezentowanie e-usługi na wystawach, targach, pokazach.
Wymagania
- Podstawowa wiedza i doświadczenie z zakresu zarządzania projektami, w szczególności projektami internetowymi i marketingowymi;
- Wiedza związana ze sprzedażą i marketingiem w Internecie;
- Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielnie;
- Rzetelność i odpowiedzialne podejście do pracy;
- Mile widziana znajomość środowiska artystycznego;
Oferujemy
- udział w innowacyjnym projekcie internetowym;
- pracę w młodym, dynamicznym zespole;
- bardzo dobrą atmosferę pracy;
- wynagrodzenie złożone z części stałej i części zależnej od wyników;
- pracę na ¼ etatu do od lipca do grudnia 2013, na pół etatu od stycznia do marca 2014 i na pełny etat od kwietnia 2014.
Dokumenty aplikacyjne
Curriculum vitae