Zakres obowiązków
•Udział w tworzeniu kampanii reklamowych dla wybranych klientów
•Umiejętność zarządzania projektami kreatywnymi w kontekście działu kreatywnego
•Umiejętność tworzenia koncepcji kreatywnych na płaszczyźnie Key Visual
•Umiejętność przełożenia Key Visual na poszczególne nośniki
•Tworzenie identyfikacji wizualnej marek
•Współpraca z działem obsługi klienta
Wymagania
•Doświadczenie w branży reklamowej na stanowisku Grafik Kreatywny lub wyższym
•Doświadczenie w w/w zakresie
•Biegła obsługa pakietu Adobe
•Otwartość, kreatywne myślenie, umiejętności obrazowania i samodzielnego projektowania graficznego
•Dokładność, rzetelność, terminowość i odpowiedzialność
•Duża samodzielność i inicjatywa w działaniu
•Bardzo dobra organizacja pracy
Oferujemy
•Pracę w przyjaznej atmosferze, w dynamicznie rozwijającej się firmie
•Stabilne warunki zatrudnienia
•Ciekawe projekty marketingowe
Dokumenty aplikacyjne
CV + PORTFOLIO