Zakres obowiązków
- wsparcie Managera Produktu w tworzeniu oferty marek i produktów
- wsparcie Managera Produktu w tworzeniu oferty marki własnej Maxliving
- kontakt z producentami/dostawcami w określonym zakresie
- wsparcie w zakresie tworzenia bazy informacji na temat działań i oferty konkurencji
- wsparcie w opracowaniu oferty pod kątem cenników oraz niezbędnych materiałów (np. pozyskiwanie próbników) potrzebnych do pracy Działu Handlowego. Pomoc w tworzeniu materiałów szkoleniowych np. prezentacje multimedialne.
- Wsparcie Managera Produktu w opracowaniu oraz organizacji szkoleń produktowo – trendowych
- Współpraca z Działem Marketingu przy tworzeniu koncepcji Marketingowych wokół marek i produktów – przekazywanie niezbędnych informacji o nowościach i promocjach po ustaleniu z Managerem
- Wprowadzanie produktów do sklepu internetowego – wsparcie w opracowaniu materiałów (zdjęcia, opisy), przekazanie do realizacji, weryfikacja zgodności
- Udział w tworzeniu koncepcji ekspozycji w salonach wraz z Managerem Produktu oraz osobami odpowiedzialnymi w salonach Maxfliz (zakres operacyjny)
- Salony – weryfikacja poprawności cenówek
Wymagania
Kreatywnej, interesującej się designem, śledzącej trendy we wzornictwie, posiadającej wrażliwość estetyczną oraz twórcze podejście
O doskonałej organizacji pracy i samodzielności
Ze znajomością j. angielskiego (poziom komunikatywny)
Ze znajomością Pakietu MS Office
Mile widziane:
Umiejętności graficzne (znajomość Photoshopa, InDesigna lub Illustratora)
Doświadczenie w branży wnętrzarskiej
Oferujemy
Pracę w kreatywnym zespole, możliwość rozwoju
Atrakcyjne wynagrodzenie
Dokumenty aplikacyjne
CV