Zakres obowiązków
Obowiązki:
· Budowanie tożsamości i wizerunku firmy
· Planowanie i wdrażania strategii marketingowej oraz PR marki
· Działania PR w mediach i w social mediach
· Tworzenie materiałów prasowych oraz reklamowych
· Kreatywne wspieranie zespołów sprzedażowych w zakresie działań promocyjnych oraz polityki wizerunkowej
Wymagania
Wymagania:
· Zaangażowanie, komunikatywność, kreatywność, entuzjazm do podejmowania wyzwań
· Odpowiedzialność, obowiązkowość oraz świetna umiejętność planowania własnej pracy
· Łatwość w pisaniu tekstów (tzw. lekkie pióro)
· Umiejętność analitycznego myślenia
· Pasja w realizacji projektów marketingowych
· Samodzielność w pracy
Oferujemy
Stowarzyszenie oferuje:
· Możliwość kreowania swojego stanowiska oraz organizacji pracy
· Dużą samodzielność w zakresie powierzonych zadań
· Możliwość wdrażania nowych pomysłów w działania marketingowe
· Pracę w przyjaznej atmosferze
Uczestnictwo w rozwoju
Dokumenty aplikacyjne
CV