Krakowskie Biuro Festiwalowe, Wygrana 2, 30-311 Kraków
Termin składania aplikacji: 12.11.2021Termin ogłoszenia wyników: 19.11.2021
Zakres obowiązków
dbanie o spójną komunikację wizualną KBF oraz jego marek zgodnie z wyznaczonymi liniami graficznymi i brandbookami;
koordynowanie oraz realizowanie kampanii promocyjnych i reklamowych KBF oraz jego marek;
realizacja świadczeń patronackich, sponsorskich i partnerskich we współpracy z innymi działami KBF;
koordynowanie procesu przygotowania oprawy wizualnej wydarzenia od briefa, przez materiały promocyjne drukowane i wyświetlane, gadżety, kampanie outdoorowe i spotowe po branding miejsc festiwalowych;
koordynowanie prac brandingowych w tym planowanie przestrzeni (stref promocyjnych, informacyjnych, sponsorskich), elementów wystawienniczych, itp.;
zlecanie i nadzorowanie opracowań graficznych, druków, produkcji i dystrybucji materiałów promocyjnych oraz wydawnictw;
edycja plików źródłowych projektów graficznych, skład do druku projektów zgodnie z istniejącą już kreacją graficzną (reklamy prasowe, zaproszenia, prezentacje, itp.);
koordynowanie prac zleconych agencjom reklamowym, grafikom, fotografom, firmom outdoorowym, drukarniom oraz wszelkim podwykonawcom;
aktywny udział w wydarzeniach organizowanych przez KBF (prace organizacyjne, logistyczne, koordynacja de/montaży brandingu, itp.);
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z kontrahentami KBF, partnerami i współorganizatorami projektów;
przeprowadzanie negocjacji i tworzenie umów oraz przygotowanie ich do rozliczeń.
Wymagania
bardzo dobra orientacja w aktualnych trendach projektowania graficznego;
dobra i podparta doświadczeniem znajomość zagadnień z branży reklamowej, poligraficznej i wystawienniczej;
praktyczna wiedza z zakresu planowania i realizacji kampanii promocyjnych, szczególnie w zakresie outdooru i działań ambientowych;
umiejętność i doświadczenie w aranżowaniu miejsc festiwalowych/stref sponsorskich lub podobnych związanych z realizacją eventów;
kreatywność w realizowanych zadaniach i wysokie poczucie estetyki;
umiejętność priorytetyzowania zadań i prowadzenia wielu projektów jednocześnie;
umiejętność koordynowania prac zleconych kontrahentom;
otwartość, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, sprawna komunikacja;
bardzo dobra organizacja pracy i poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania;
umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu oraz odporność na stres;
umiejętność pracy w zespole, samodzielność i systematycznośc;
elastyczność i gotowość do pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy;
dyspozycyjność i gotowości do pracy w niestandardowym czasie (m.in. w weekendy, święta);
znajomość pakietu MS Office;
dobra znajomość języka angielskiego;
podstawowa znajomość programów graficznych (np. Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign) w zakresie edycji plików źródłowych;
prawo jazdy kat. B.
Mile widziane
doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży reklamowej/eventowej;
Odwiedzona przez Ciebie strona internetowa korzysta z plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.