Zakres obowiązków
- dbanie o spójną komunikację wizualną KBF oraz jego marek zgodnie z wyznaczonymi liniami graficznymi i brandbookami;
- koordynowanie oraz realizowanie kampanii promocyjnych i reklamowych KBF oraz jego marek;
- realizacja świadczeń patronackich, sponsorskich i partnerskich we współpracy z innymi działami KBF;
- koordynowanie procesu przygotowania oprawy wizualnej wydarzenia od briefa, przez materiały promocyjne drukowane i wyświetlane, gadżety, kampanie outdoorowe i spotowe po branding miejsc festiwalowych;
- koordynowanie prac brandingowych w tym planowanie przestrzeni (stref promocyjnych, informacyjnych, sponsorskich), elementów wystawienniczych, itp.;
- zlecanie i nadzorowanie opracowań graficznych, druków, produkcji i dystrybucji materiałów promocyjnych oraz wydawnictw;
- edycja plików źródłowych projektów graficznych, skład do druku projektów zgodnie z istniejącą już kreacją graficzną (reklamy prasowe, zaproszenia, prezentacje, itp.);
- koordynowanie prac zleconych agencjom reklamowym, grafikom, fotografom, firmom outdoorowym, drukarniom oraz wszelkim podwykonawcom;
- aktywny udział w wydarzeniach organizowanych przez KBF (prace organizacyjne, logistyczne, koordynacja de/montaży brandingu, itp.);
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z kontrahentami KBF, partnerami i współorganizatorami projektów;
przeprowadzanie negocjacji i tworzenie umów oraz przygotowanie ich do rozliczeń.
Wymagania
- bardzo dobra orientacja w aktualnych trendach projektowania graficznego;
- dobra i podparta doświadczeniem znajomość zagadnień z branży reklamowej, poligraficznej i wystawienniczej;
- praktyczna wiedza z zakresu planowania i realizacji kampanii promocyjnych, szczególnie w zakresie outdooru i działań ambientowych;
- umiejętność i doświadczenie w aranżowaniu miejsc festiwalowych/stref sponsorskich lub podobnych związanych z realizacją eventów;
- kreatywność w realizowanych zadaniach i wysokie poczucie estetyki;
- umiejętność priorytetyzowania zadań i prowadzenia wielu projektów jednocześnie;
- umiejętność koordynowania prac zleconych kontrahentom;
- otwartość, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, sprawna komunikacja;
-bardzo dobra organizacja pracy i poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania;
- umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu oraz odporność na stres;
- umiejętność pracy w zespole, samodzielność i systematycznośc;
- elastyczność i gotowość do pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy;
- dyspozycyjność i gotowości do pracy w niestandardowym czasie (m.in. w weekendy, święta);
- znajomość pakietu MS Office;
- dobra znajomość języka angielskiego;
- podstawowa znajomość programów graficznych (np. Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe InDesign);
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
- umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy;
- pracę w zgranym, zaangażowanym zespole;
- premiowanie w systemie kwartalnym i rocznym;
- możliwość rozwoju zawodowego w ciekawym i wymagającym obszarze;
- udział w realizacji najważniejszych wydarzeń kulturalnych w Krakowie.
Dokumenty aplikacyjne
Zapraszam do aplikacji przez link:
https://www.pracuj.pl/praca/specjalista-ds-kreacji-i-brandingu-krakow,oferta,1001064821
Wysyłając CV oraz kilka zdań o sobie.
Szczególnie mile widziane:
- doświadczenie na podobnym stanowisku lub w branży reklamowej/eventowej;
- umiejętność projektowania graficznego -> poparta portfolio;
- umiejętność animowania materiałów graficznych -> poparta portfolio;
- umiejętność fotografowania -> poparta portfolio.