Zakres obowiązków
- organizowanie marketingu, działań PR i sprzedaży produktów serwisu www.SPAplanet.pl,
- organizowanie i kontrolowanie pracy redakcji oraz współpracy z firmami,
- tworzenie polityki relacji z obecnymi i pozyskiwanie nowych klientów,
- analiza rynku i potrzeb użytkowników serwisu,
- tworzenie nowych modeli biznesowych serwisu i usług.
Wymagania
- znajomość specyfiki i trendów rozwoju branży internetowej z serwisami społecznościowymi włącznie,
- bardzo dobra znajomość MS Office,
- umiejętność kreowania działań marketingowych, PR oraz redagowania do nich materiałów i dokumentacji formalnej,
- umiejętność planowania i samodzielnej organizacji czasu pracy,
- umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji,
- gotowość do podejmowania nowych wyzwań,
- kreatywność i niestandardowe pomysły,
- nastawienie na osiąganie celów,
- miły głos, nienaganna dykcja,
- zaangażowanie i sumienność,
- silna motywacja do pracy,
- wysoka kultura osobista,
- analityczne myślenie,
- komunikatywność,
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale firm z sektora internetowego lub w agencji reklamowej będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizja),
- interesująca praca w dynamicznym zespole,
- możliwość rozwoju zawodowego i awansu,
- szkolenia i wsparcie merytoryczne,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- nienormowany czas pracy.
Dokumenty aplikacyjne
CV ze zdjęciem należy przesłać na adres: praca@spaplanet.pl
W tytule maila „Praca PM Kraków (skrót nazwy Uczelni)” w nawiasie należy wpisać skrót nazwy uczelni z adresu www Uczelni (np. kwspz- skrót od Krakowska Wyższa Szkoła Promocji Zdrowia; z www.kwspz.pl).