Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

21.05.2020

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Talent Place, ul. Grzegórzecka 8/5, 33-332 Kraków,

Termin składania aplikacji: 21.05.2020 Termin ogłoszenia wyników: 21.05.2020

Zakres obowiązków

Specjalista ds. obsługi klienta jest pierwszym punktem kontaktu dla klientów biznesowych. Na tym stanowisku będziesz: pomagać klientom w dokonywaniu transakcji; przetwarzać ich zamówienia w systemie (SAP, CRM); analizować i rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów; przekazywać wszelkie niezbędne informacje klientom i działom wewnętrznym. Oprócz pracy z klientami będziesz mieć też kontakt z innymi osobami w ramach firmy, m.in. będziesz współpracować z działem finansów i działem sprzedaży w różnych liniach biznesu w Niemczech.

Wymagania

Szukamy osób, które spełniają poniższe kryteria: znają język niemiecki na poziomie płynnym (C1/C2) znają język angielski na poziomie pozwalającym swobodną komunikację (min. B1) potrafią słuchać aktywnie i komunikują się efektywnie lubią działać zespołowo chcą się uczyć i są otwarte na nowe zadania znają pakiet MS Office Dużym atutem będą też Twoje wcześniejsze doświadczenia w pracy z klientem i znajomość systemu SAP, ale nie jest to warunek konieczny. Jesteśmy otwarci również na osoby bez wcześniejszych doświadczeń zawodowych, a dołączając do firmy, możesz liczyć na pakiet szkoleń, który pozwoli Ci na efektywne działanie.

Oferujemy

zatrudnienie na umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie bonusy roczne dopłatę do karty Multisport dostęp do platformy kafeteryjnej z bonami do sklepów, kin, teatrów i wielu innych miejsc dofinansowanie sekcji sportowych (piłki nożnej, siatkówki, biegowej, czy jazdy konnej) dofinansowanie szkoleń i certyfikacji (m.in. ACCA, CIMA, Lean Six Sigma, kursów językowych) dofinansowanie firmowej kantyny oraz zniżki z kartą paliwową W biurze na Czerwonych Makach pracują ludzie z 49 krajów, dla których ważna jest chęć ciągłego rozwoju. Siłą firmy jest różnorodność, z której czerpią nowe inspiracje. Będziesz mieć możliwość angażowania się w liczne działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Jeśli więc chcesz zmieniać swoje najbliższe otoczenie na lepsze, będziesz mieć wiele takich okazji.

Dokumenty aplikacyjne

https://talentplace.traffit.com/public/form/a/262?uid=K1Ixam1RNm9NOWxPSmcwekRHY0lOZHhRN1ZVRVBSaGxnN0NXbVZJPQ==

Chcesz wykorzystywać język niemiecki w codziennej pracy? Szukasz pierwszych doświadczeń w korporacji? Jako Specjalista ds. obsługi klienta możesz pracować na co dzień z ludźmi z Niemiec, Austrii i Szwajcarii i wystrzelić ze swoją karierą. Dla kogo rekrutujemy? Naszym Klientem jest jedna z globalnych firm z branży energetyczno-paliwowej. Ma swoje centrum biznesowe w Krakowie, na Czerwonych Makach.


Adres e-mail: rekrutacja@talentplace.pl