Zakres obowiązków
przygotowanie planu organizacji i promocji wydarzeń artystycznych,
koordynacja treści strony internetowej dotyczącej projektów,
korespondencja z uczestnikami wydarzeń, Instytucjami Kultury, Stowarzyszeniami, Agencjami Artystycznymi oraz Centrami Kultury,
wykonywanie czynności administracyjno – organizacyjnych dotyczących przygotowania i realizacji projektów,
wykonywanie wszelkich dodatkowych zadań, które zapewnią poprawną realizację wydarzeń artystycznych zleconych przez przełożonego.
Wymagania
wykształcenie wyższe,
sprawna obsługa komputera i znajomość pakietu MS Office,
znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu Advanced (C1),
zainteresowanie tematyką muzyczną, dysponowanie podstawową wiedzą o zjawiskach społecznych i kulturalnych.
Oferujemy
stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
możliwości rozwoju oraz atrakcyjne wynagrodzenie,
pracę wolną od rutyny,
możliwość szkoleń i rozwoju,
okazję do wdrażania ciekawych rozwiązań i realizacji pomysłów.
Dokumenty aplikacyjne
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego na adres: kadry@mazowsze.waw.pl Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.