Zakres obowiązków
Obowiązki:
- wsparcie związane z testowaniem i wdrożeniem aplikacji,
- wsparcie użytkowników i klientów w działalności szkoleniowej,
- wdrożenie systemu i wsparcie szkoleniowe,
- praca z poziomu 2 wsparcie działu IT w rozwiązywaniu problemów,
- raportowanie związane z działalnością transakcyjną.
Wymagania
Wymagania:
- minimum 1-3 lat doświadczenia w branży,
- biegła znajomość programu MS Excel,
- umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów oraz obsługi klienta,
- zdolność do samodzielnej pracy przy pomocy minimalnych wskazówek,
- możliwość pracy w elastycznych godzinach przy wsparciu projektów o globalnym zasięgu (w razie potrzeby, czasami w weekendy),
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,
- zaangażowanie w powierzone zadania,
- wysokie zdolności komunikacyjne i analityczne.
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie w pracy na platformach ARIBA Buyer, Oracle iProcurement, Oracle iSupplier,
- dobra znajomość procesu zamówień i dokumentacji analitycznej.
Oferujemy
Oferujemy:
- konkurencyjne wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i umiejętności kandydata,
- ciągły rozwój kwalifikacji zawodowych,
- ekskluzywne biuro z miejscami parkingowymi,
- dodatkowe benefity m.in. prywatną opiekę medyczną i dodatkowe ubezpieczenie.
Dokumenty aplikacyjne
Proszę przesłać CV na adres:
e.konieczko@trenkwalder.com
605 125 264