Grafik kreatywny

18.07.2016

Grafik kreatywny

LPP S.A., ,

Termin składania aplikacji: 01.08.2016 Termin ogłoszenia wyników: 01.08.2016

Zakres obowiązków

Kreacja i budowanie wizerunku marki House, Udział w tworzeniu koncepcji komunikacji i projektów kreatywnych dla marki, Realizacja projektów graficznych zgodnie z kalendarzem marketingowym, Odpowiedzialność za projekty ATL, BTL, realizacje: outdoor, witryna, materiały POS, Dbałość o jakość realizowanych projektów, współpraca i kontakt z drukarniami, Dbałość o spójność stylistyczną projektów, Aktywne uczestniczenie w sesjach zdjęciowych, DTP przygotowanych materiałów, Współpraca, komunikacja z Działem Produktu i VM, Bieżące przeglądy aktywności konkurencji pod kątem innowacyjnych rozwiązań kreatywnych: ATL, materiały BTL, witryny, strony WWW.

Wymagania

Min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, Bardzo dobra znajomość programów graficznych - Adobe Photoshop, InDesign, Illustrator, Corel Draw, Komunikatywna znajomość języka angielskiego, Kreatywność i nieszablonowy sposób myślenia, Duża otwartość na tworzenie i poszukiwanie niestandardowych rozwiązań, Znajomość najnowszych trendów designu, wzornictwa, Proaktywność i nastawienie na wymianę wiedzy, Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, zorientowanie na pracę zespołową, Doświadczenie w pracy w agencji kreatywnej oraz zainteresowanie modą będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji w branży, Ciekawą pracę w kreatywnym zespole i w przyjaznej atmosferze, Możliwość rozwoju zawodowego, ciągłego zdobywania wiedzy, Świadczenia dodatkowe (pakiet medyczny, rekreacyjny, kupony zniżkowe do naszych salonów), Możliwość obcowania z modą.

Jesteśmy firmą o międzynarodowym zasięgu, która od ponad 20 lat z sukcesem działa w branży odzieżowej. Zarządzamy pięcioma rozpoznawalnymi markami: RESERVED, Cropp, House, MOHITO i SiNSAY. W 2016 wprowadziliśmy na rynek nowy brand w kategorii premium - Tallinder. Dzięki sieci ponad 1600 salonów docieramy do milionów klientów w Europie i na Bliskim Wschodzie. W naszych biurach i strukturach sprzedaży tworzymy miejsca pracy dla ponad 20 tys. osób.