Zakres obowiązków
Kreacja i budowanie wizerunku marki House,
Udział w tworzeniu koncepcji komunikacji i projektów kreatywnych dla marki,
Realizacja projektów graficznych zgodnie z kalendarzem marketingowym,
Odpowiedzialność za projekty ATL, BTL, realizacje: outdoor, witryna, materiały POS,
Dbałość o jakość realizowanych projektów, współpraca i kontakt z drukarniami,
Dbałość o spójność stylistyczną projektów,
Aktywne uczestniczenie w sesjach zdjęciowych,
DTP przygotowanych materiałów,
Współpraca, komunikacja z Działem Produktu i VM,
Bieżące przeglądy aktywności konkurencji pod kątem innowacyjnych rozwiązań kreatywnych: ATL, materiały BTL, witryny, strony WWW.
Wymagania
Min. 3-letnie doświadczenie zawodowe,
Bardzo dobra znajomość programów graficznych - Adobe Photoshop, InDesign, Illustrator, Corel Draw,
Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
Kreatywność i nieszablonowy sposób myślenia,
Duża otwartość na tworzenie i poszukiwanie niestandardowych rozwiązań,
Znajomość najnowszych trendów designu, wzornictwa,
Proaktywność i nastawienie na wymianę wiedzy,
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, zorientowanie na pracę zespołową,
Doświadczenie w pracy w agencji kreatywnej oraz zainteresowanie modą będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji w branży,
Ciekawą pracę w kreatywnym zespole i w przyjaznej atmosferze,
Możliwość rozwoju zawodowego, ciągłego zdobywania wiedzy,
Świadczenia dodatkowe (pakiet medyczny, rekreacyjny, kupony zniżkowe do naszych salonów),
Możliwość obcowania z modą.