Specjalista ds. obsługi klienta

27.06.2016

Specjalista ds. obsługi klienta

Kulturystyka.sklep.pl, Kulturystyka.sklep.pl Sp. z o.o. ul. Gliwicka 14 44-164 Kleszczów k. Gliwic,

Termin składania aplikacji: 31.08.2016 Termin ogłoszenia wyników: 31.08.2016

Zakres obowiązków

Obowiązki: 1. Mailowa i telefoniczna obsługa klientów sklepu Kulturystyka.sklep.pl, 2. Wystawianie dokumentów handlowych oraz listów przewozowych, 3. Monitorowanie przesyłek, 4. Rozpatrywanie reklamacji, 5. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.

Wymagania

Znajomość zasady działania programu sprzedażowego CRM, znajomość pakietu MSO, umiejętności sprzedażowe, chęć przyswojenia wiedzy z zakresu sprzedawanych towarów, dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, samodzielność, odpowiedzialność za powierzone obowiązki. Język angielski – min. poziom średniozaawansowany Prawo jazdy kategorii B, książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych.

Oferujemy

Umowa o pracę, wynagrodzenie brutto 2600 zł, możliwość rozwoju zawodowego, praca w miłej atmosferze.

Dokumenty aplikacyjne

CV praca@kulturystyka.sklep.pl

Kulturystyka.sklep.pl - http://www.kulturystyka.sklep.pl/ to sklep internetowy, który prężnie działa w branży odżywek i suplementów diety od 2003 roku. Wieloletnia działalność pozwoliła poszerzyć wiedzę i zdobyć doświadczenie, które na co dzień umożliwia Nam w trafny sposób określenie potrzeb klienta. Szeroka oferta sklepu pozwala na dobranie produktów zgodnie z indywidualnymi preferencjami i oczekiwaniami. Obecnie poszukujemy osoby, która dołączy do Naszego zespołu na stanowisku Specjalisty ds. obsługi klienta.


Numer telefonu: 322340990
Adres e-mail: praca@kulturystyka.sklep.pl