Zakres obowiązków
- Kreacja i budowanie wizerunku marki House,
- Udział w tworzeniu koncepcji komunikacji i projektów kreatywnych dla marki,
- Realizacja projektów graficznych zgodnie z kalendarzem marketingowym,
- Odpowiedzialność za projekty ATL, BTL, realizacje: outdoor, witryna, materiały POS,
- Dbałość o jakość realizowanych projektów, współpraca i kontakt z drukarniami,
- Dbałość o spójność stylistyczną projektów,
- Aktywne uczestniczenie w sesjach zdjęciowych,
- DTP przygotowanych materiałów,
- Współpraca, komunikacja z Działem Produktu i VM,
- Bieżące przeglądy aktywności konkurencji pod kątem innowacyjnych rozwiązań kreatywnych: ATL, materiały BTL, witryny, strony WWW.
Wymagania
- Min. 3-letnie doświadczenie zawodowe,
- Bardzo dobra znajomość programów graficznych - Adobe Photoshop, InDesign, Illustrator, Corel Draw,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- Kreatywność i nieszablonowy sposób myślenia,
- Duża otwartość na tworzenie i poszukiwanie niestandardowych rozwiązań,
- Znajomość najnowszych trendów designu, wzornictwa,
- Proaktywność i nastawienie na wymianę wiedzy,
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, zorientowanie na pracę zespołową,
- Doświadczenie w pracy w agencji kreatywnej oraz zainteresowanie modą będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji w branży,
- Ciekawą pracę w kreatywnym zespole i w przyjaznej atmosferze,
- Możliwość rozwoju zawodowego, ciągłego zdobywania wiedzy,
- Świadczenia dodatkowe (pakiet medyczny, rekreacyjny, kupony zniżkowe do naszych salonów),
- Możliwość obcowania z modą.
Dokumenty aplikacyjne
Formularz aplikacyjny: http://bit.ly/1Zipg1w