Wymagania
Od kandydatów oczekujemy:
- dobrej znajomosci programów Maya, ZBrush, Photoshop (lub innych programów do modelowania low i high poly oraz teksturowania);
- portfolio z pracami wykonanymi w 3D
- znajomosci pipeline z zakresu produkcji assetów 3D do gier wideo (modelowanie high poly na podstawie konceptu, retopo, modelowanie low poly i hard surface, UV mapping, wypalanie map
i teksturowanie)
- dotrzymywania wspólnie ustalonych terminów
- niezawodnego kontaktu poprzez e-mail i telefon
Plusem bedzie znajomosc programu Substance Painter lub innego programu do pracy w PBR, znajomosc jezyka angielskiego, znajomosc podstaw silników Unity i Unreal, doswiadczenie w pracy w firmie game dev jako grafik 3D
Oferujemy
Oferujemy interesujace zadania, atrakcyjne wynagrodzenie, elastyczne godziny i dni pracy (praca zdalna), mozliwosc ciaglego doskonalenia sie; dla najzdolniejszych osób planujemy organizację szkolenia na Malcie!