Zakres obowiązków
OPIS STANOWISKA:
- tworzenie wysokiej jakości tekstur i modeli,
- modelowanie low i high poly na potrzeby gier,
- przygotowywanie normal-map,
- mapowanie UV.
Wymagania
WYMAGANIA:
- wyjątkowe umiejętności w zakresie modelowania i teksturowaniem obiektów,
- bardzo dobra znajomość programów Autodesk Maya, 3d Studio Max oraz Z-Brush,
- doskonałe rozumienie ludzkiej postaci i anatomii,
- doświadczenie w renderowaniu scen,
- wyczucie estetyczne,
- sumienność, zaangażowanie, samodyscyplina,
- portfolio zrealizowanych projektów.
Oferujemy
OFERUJEMY:
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz system bonusów powiązany z wynikami pracy,
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży nowoczesnych technologii,
- pracę przy ciekawych projektach,
- perspektywy rozwoju zawodowego,
- szkolenia i uczestniczenie w międzynarodowych targach i konferencjach,
- pracę w młodym i dynamicznym zespole.
FORMA WSPÓŁPRACY:
umowa o pracę/umowa o dzieło.
MIEJSCE PRACY:
Kraków, Małopolski Park Technologii Informacyjnych. Możliwa również praca zdalna (cały kraj - warunki do uzgodnienia).
Dokumenty aplikacyjne
Dokumenty aplikacyjne (CV ze zdjęciem + list motywacyjny) prosimy przesłać na adres:
jobs@fgi-studio.com z dopiskiem “Modeler”. Prosimy o dołączenie portfolio oraz klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883". Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.