Zakres obowiązków
Nadzór nad korespondencją przychodząca i wychodzącą.
- Zarządzanie hierarchią informacji spływających do mnie, sortowanie i synteza najistotniejszych informacji. Gotowość do samodzielnej odpowiedzi na podstawowe maile i pisma.
- Organizacja spotkań oraz telekonferencji, w tym sporządzanie notatek ze spotkań
- Zarządzanie kalendarzem, organizowanie i rozliczanie podróży
- Przygotowywanie prezentacji, tworzenie raportów i zestawień,
- Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji oraz właściwą archiwizację dokumentów i zdjęć
- Pomoc w codziennych obowiązkach (odbiory, zakupy, naprawy, concierge)
- Pomoc w koordynacji sesji zdjęciowych oraz eventów (m.in. zakupy, wypożyczenia)
- Wstępne tłumaczenie materiałów z języka angielskiego na polski
- Redagowanie oraz koordynowanie aktualności i poprawności materiałów publikowanych w internecie
Wymagania
- Znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel) na poziomie przynajmniej podstawowym
- dobra znajomość języka angielskiego
- Chęć nauki pisania i redagowania tekstów o charakterze marketingowym (język polski)
- Umiejętności logicznego wnioskowania oraz samodzielnego rozwiązywania problemów
- Umiejętność organizacji pracy i ustalania priorytetów
- Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Skrupulatność i konsekwencja w działaniach
- Zaangażowanie
- Wysoka kultura osobista
- Wykształcenie graficzne/artystyczne mile widziane;
Oferujemy
Wraz z nabyciem doświadczenia, Twoja rola będzie miała szanse ewoluować w kierunku specjalisty ds. marketingu odpowiedzialnego/nej za samodzielne dbanie o wizerunek firmy w Internecie oraz kontakty z podwykonawcami z branży mediowej i reklamowej. Praca asystentki/a da Ci na bieżący i aktywny udział w projektach marketingowych prowadzonych w ramach mojej firmy.
Dokumenty aplikacyjne
CV