Asystent/ka administracyjny/a

22.12.2015

Asystent/ka administracyjny/a

Monika Gawinecka, Kraków, ul. Friedleina 5,

Termin składania aplikacji: 15.01.2016 Termin ogłoszenia wyników: 15.01.2016

Zakres obowiązków

Nadzór nad korespondencją przychodząca i wychodzącą. - Zarządzanie hierarchią informacji spływających do mnie, sortowanie i synteza najistotniejszych informacji. Gotowość do samodzielnej odpowiedzi na podstawowe maile i pisma. - Organizacja spotkań oraz telekonferencji, w tym sporządzanie notatek ze spotkań - Zarządzanie kalendarzem, organizowanie i rozliczanie podróży - Przygotowywanie prezentacji, tworzenie raportów i zestawień, - Odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji oraz właściwą archiwizację dokumentów i zdjęć - Pomoc w codziennych obowiązkach (odbiory, zakupy, naprawy, concierge) - Pomoc w koordynacji sesji zdjęciowych oraz eventów (m.in. zakupy, wypożyczenia) - Wstępne tłumaczenie materiałów z języka angielskiego na polski - Redagowanie oraz koordynowanie aktualności i poprawności materiałów publikowanych w internecie

Wymagania

- Znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel) na poziomie przynajmniej podstawowym - dobra znajomość języka angielskiego - Chęć nauki pisania i redagowania tekstów o charakterze marketingowym (język polski) - Umiejętności logicznego wnioskowania oraz samodzielnego rozwiązywania problemów - Umiejętność organizacji pracy i ustalania priorytetów - Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów - Skrupulatność i konsekwencja w działaniach - Zaangażowanie - Wysoka kultura osobista - Wykształcenie graficzne/artystyczne mile widziane;

Oferujemy

Wraz z nabyciem doświadczenia, Twoja rola będzie miała szanse ewoluować w kierunku specjalisty ds. marketingu odpowiedzialnego/nej za samodzielne dbanie o wizerunek firmy w Internecie oraz kontakty z podwykonawcami z branży mediowej i reklamowej. Praca asystentki/a da Ci na bieżący i aktywny udział w projektach marketingowych prowadzonych w ramach mojej firmy.

Dokumenty aplikacyjne

CV

W związku z nowymi projektami konsultingowymi z dziedziny marketingu, komunikacji i PR oraz częstymi podróżami służbowymi, poszukuję osoby zainteresowanej pracą asystentki/a. Wymiar godzin elastyczny, do pogodzenia ze studiami (min 12, max. 30 h tygodniowo). Praca nie wymaga uprzedniego doświadczenia biurowego, o wiele istotniejsza jest chęć nauki, zdolności organizacyjne i duża doza samodzielności w realizowaniu powierzonych zadań.


Adres e-mail: monika.gawinecka@patynowy.pl