Wymagania
Idealny profil kandydatka lub kandydatki powinien zawierać:
-doświadczenie w zarządzaniu/organizowaniu wydarzeń kulturalnych;
-wykształcenie z zakresu nauk humanistycznych;
-doświadczenie w pracy w stowarzyszeniach, fundacjach czy innych formach organizacji pozarządowych;
-umiejętność pisania wniosków i ich rozliczania;
-bieżące śledzenie trendów z zakresu prowadzonych przez Fundację działalności (muzyka, film, sztuki wizualne, teatr, poezja, performance i inne);
-znajomość lokalnego oraz ogólnopolskiego rynku muzycznego;
-znajomość narzędzi promocyjnych oraz obycia w social media;
-dobrą znajomość obsługi programów graficznych oraz pakietu OFFICE;
-bardzo dobrą znajomość języka angielskiego;
-doświadczenia wolontariackie (mile widziana umiejętność koordynowania grup wolontariuszy);
-łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz utrzymywania relacji z partnerami i współpracownikami Fundacji;
-doświadczenie administracyjne, znajomość prawa autorskiego – mile widziane.
-komunikatywność, innowacyjność, pomysłowość – tu znowu "mile widziane"
Oferujemy
-pracę w siedzibie Fundacji na krakowskim Kazimierzu;
-własne stanowisko pracy;
-dobre warunki finansowe;
-elastyczne godziny pracy;
-możliwość wdrażania własnych inicjatyw i pomysłów (duża swoboda działań);
-rozwój osobisty;
-świetnych ludzi i dobrą atmosferę w pracy
-i wiele, wiele więcej, czego w tej chwili nie potrafimy ubrać właściwie w słowa
Dokumenty aplikacyjne
Jeżeli jesteś zainteresowany/-a prowadzeniem Magazynu Kultury – prześlij CV oraz list motywacyjny na adres info@magazynkultury.pl w temacie wpisując „REKRUTACJA”. Zgłoszenia przyjmujemy do 20 listopada. Zastrzegamy, że odpowiemy jedynie na wybrane kandydatury