Zakres obowiązków
- dbanie razem z nami o wysoki poziom jakości obsługi Klientów,
- wspieranie Klientów w zakresie obsługi produktów bankowych, -uczestniczenie we wdrażaniu nowoczesnych projektów technologicznych,
- aktywna sprzedaż produktów i usług banku
Wymagania
- dyspozycyjność w godz. 09.00-20.00 (min 100 godz. w miesiącu)
- praca na zmiany,
-pozytywne nastawienie,
- otwartość, komunikatywność,
Oferujemy
- możliwość rozwoju w ramach struktury firmy
- wynagrodzenie składające się z części stałej i prowizji
- umowę o pracę
- elastyczne godziny pracy i wymiar czasu pracy
- rozbudowany system szkoleń pozwalający na ciągłe podnoszenie swoich umiejętności,
- wsparcie merytoryczne ze strony doświadczonych pracowników
- niepowtarzalną atmosferę i pracę w nowoczesnym i w pełni wyposażonym biurze
Dokumenty aplikacyjne
Prosimy o przesłanie CV na adres: praca@teleinvention.pl
W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883)".