Znasz aktualne trendy panujące w brandingu? Profesjonalne pogramy graficzne nie mają przed Tobą tajemnic? Masz pomysł, jak zawrzeć najważniejsze wartości charakteryzujące markę w jednym znaku graficznym? Weź udział w konkursie i zaprojektuj logotyp dla firmy Extend Vision!
Firma Extend Vision działa od roku 1995 w branży marketingu wystawienniczego i konferencyjnego na terenie kraju oraz poza jego granicami. Zajmuje się projektowaniem stoisk targowych, wysp handlowych, zabudowy eventowej oraz drukiem wielkoformatowym. Chcielibyśmy poprzez odświeżenie wizerunku komunikować, że jesteśmy nowoczesnym i solidnym partnerem do współpracy – tłumaczy Jacek Kisiała, Wiceprezes Zarządu. Jakość, prestiż, lojalność, pewność, stabilność, niezawodność, dynamiczność: są to te cechy firmy, które zamierzamy podkreślać – dodaje Robert Jurczak, Prezes Zarządu.
Konkurs na projekt znaku graficznego (logotypu) skierowany jest zarówno do firm zajmujących się brandingiem, jak i do osób fizycznych. Każdy uczestnik ma możliwość zgłoszenia dowolnej ilości własnych propozycji. Podczas oceniania prac pod uwagę brane będą m.in. oryginalność projektu, jego walory estetyczne oraz trafność powiązania znaku z działalnością firmy i wartościami jakimi się kieruje.
Termin składania prac konkursowych mija 17 lutego 2017 r.
Konkurs realizowany we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej (STGU)