Tylko do 30 kwietnia można wziąć udział w konkursie realizowanym w ramach kampanii #jestemYgrekiem. nie jestem leniem. przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami przy współpracy BFS Group. Uczestnicy mają za zadanie w dowolnej formie artystycznej zaprezentować zalety pokolenie Y. Na zwycięzców czeka 5 tys. zł, tablet i słuchawki. Zgłoszenia są przyjmowane za pośrednictwem strony www.stazeipraktyki.pl/konkurs.
Konkurs ma na celu zaprezentowanie pokolenia Y z perspektywy samych Ygreków, jako ciekawych i wartościowych osób zaangażowanych zarówno w budowanie swojej kariery, jak i w realizowane przez siebie pasje.
Nagrodą główną w konkursie jest 5 tys. zł. Na laureatów dwóch kolejnych miejsc czeka tablet Asus Google Nexus 7 32GB WiFi oraz słuchawki urBeats Beats by Dr. Dre. Zadanie konkursowe brzmi: Zaprezentuj Ygreków jako pokolenie pełne zalet – pracujące i odpoczywające z pasją. Pracę można wykonać w dowolnej formie artystycznej, oceniana będzie kreatywność, walory artystyczne i adekwatność tematu. Zgłoszenia są przyjmowane za pośrednictwem strony www.stazeipraktyki.pl/konkurs. W konkursie mogą wziąć udział osoby w wieku 18 - 28 lat. Ogłoszenie wyników nastąpi 18 maja 2015 roku.
Kampania #jestemYgrekiem. nie jestem leniem. ma na celu przedstawienie młodych ludzi wkraczających na rynek pracy – Ygreków, zarówno z perspektywy samych Ygreków, jak i z perspektywy pracodawców. Organizatorzy kampanii prezentują młodych ludzi jako wartościowych i pełnych potencjału pracowników, podchodzących z pełnym zaangażowaniem zarówno do kwestii budowania kariery, jak i do swoich pasji. Inicjatywa jest realizowana w ramach Programu Polskich Ram Jakości Staży i Praktyk przez PSZK przy współpracy BFS Group. Mecenasami Kampanii są Grupa Żywiec, Nestlé, Orange i PZU. Patronami medialnymi są: Dlastudenta.pl, Dziennik Gazeta Prawna, kadry.infor.pl, kariera.com.pl. oraz Dziennik Metro. Więcej informacji na temat kampanii można znaleźć na stronie www.stazeipraktyki.pl oraz na profilu Staże i praktyki na portalu Facebook.