Dzieje się

Konkurs na logotyp International EXPO 2022 w Łodzi
04.02.2016

Konkurs na logotyp International EXPO 2022 w Łodzi

Zadaniem uczestników konkursu jest opracowanie znaku graficznego (logotypu) International EXPO 2022 w Łodzi.

Praca konkursowa powinna zawierać:
• opis genezy logotypu (idea, znaczenie, przesłanie, symbolika etc.),
• cztery wersje logotypu (polska, angielska, polska z dopiskiem „miasto kandydat” i angielska z dopiskiem „candidate city”) w wersji kolorowej,
• cztery wersje logotypu (polska, angielska, polska z dopiskiem „miasto kandydat” i angielska z dopiskiem „candidate city”) w wersji czarno-białej,
• co najmniej cztery wizualizacje różnych przykładów wykorzystania logotypu w wersji polskiej (np. na stronie internetowej, reklamie prasowej, reklamowym T-shircie).
Komisja konkursowa wybierze trzy najlepsze prace, które wezmą udział w publicznym głosowaniu internetowym.

Nagrody

• I miejsce: 5.000 zł oraz propozycja podpisania kontraktu o wartości 40.000 zł na przygotowanie rozszerzonej księgi znaku
• II miejsce: 3.000 zł
• III miejsce: 2.000 zł

Termin przyjmowania zgłoszeń 2016-02-19
Organizatorem konkursu jest Deloitte Consulting S.A. z siedzibą w Warszawie. Zleceniodawcą jest Miasto Łódź.
Konkurs jest adresowany do osób pełnoletnich. Mogą w nim uczestniczyć również firmy.

W tej kategorii